فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره

فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره

یک شنبه 18 تير 1396
10:1
توری پنجره دوجداره

تولید کنندگان متعددی به فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره مشغول هستند . برخی از آنها به دلیل کاهش قیمت و رقابت در بازار ارتفاع و وزن دستگیره ها را کاهش می دهند و دستگیره های تو خالی با احتمال شکنندگی زیاد تولید می کنند. قیمت توری درب پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم به صورت متراژ محاسبه شده و هزینه ای نیز بابت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.
توری هایی که توسط این شرکت به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب آن نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود. دستگیره ها در انواع مختلف در پنجره های upvc دوجداره به کار گرفته میشوند از جمله معمولی و یخچالی که هر کدام دارای عملکرد خاصی هستند. قیمت انواع دستگیره پنجره دوجداره با توجه به جنس آن ها متغیر است. در زمان خرید و فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره باید به نکات زیادی توجه کرد اولین نکته بلند بودن اهرم دستگیره است که باعث وارد آمدن فشار کمتر به دستگیره و اسپانیولت شده و باز و بسته کردن درب را آسان می کند. استفاده از دستگیره با اهرم توپر موجب کارکرد بهتر آن می گردد. صفحه اصلی دستگیره که اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره می گردد. نقطه اتصال اهرم دستگیره به صفحه اصلی که توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره می شود. شفت چهار پهلوی دستگیره که اگر از آلیاژ مرغوب ساخته نشده باشد در هنگام فشار زیاد باعث هرز شدن دستگیره میگردد. فنر درب که باید از جنس مرغوب باشد تا در ۹۰ درجه عملکرد اهرم تغییر نکند. زوارهای جای پیچ دستگیره که باید از مقاومت کافی بر خوردار باشد که دچار شکستگی نشود و برای پنهان ماندن جای پیچ پس از نصب باید روکش پلاستیکی مخصوصی روی آن قرار داد.
یکی از ساده ترین قطعات پنجره تک حالته لولا می‌باشد که از لحاظ فنی اختلافات حائز اهمیتی ندارد. در پنجره‌های تک حالته لولای مورد استفاده، لولای ۷۵ mm با وزن ۸۳ gr می‌باشد که کاهش آن باعث ضعف لولا و کاهش قیمت می‌گردد. در لولاهای بی کیفیت از مواد مصرفی لولا کاسته میشود و بصورت پوک و توخالی تولید می‌گردد که همین امر باعث ضعیف شدن لولا و تحمل و کاهش تحمل وزن میشود. در لولاهای بی کیفیت، لولاها در هنگام رنگ کاری به صورت یک لایه و ضعیف رنگ می‌شود که بر اثر کوچکترین سایش، رنگ از بین می‌رود. استفاده نکردن از پایه‌ های پلاستیکی ضخیم در تولید و فروش توری و انواع دستگیره پنجره دوجداره باعث شکسته شدن دستگیره در هنگام بستن پیچ می شود.

دستگیره یراق آلات کرج


نکته بعدی رنگ دستگیره می باشد. استفاده از دستگیره هایی با رنگ چند لایه می باشد. رنگ کاری چند لایه این مزیت را دارد که بر اثر شستشو و ضربه خوردن، رنگ دستگیره از بین نمی‌رود. در دستگیره‌ها، استفاده از آلیاژ مناسب در شفت چهار پهلو که داخل اسپانیولت ها قرار می‌گیرد و فشار زیادی به این قسمت وارد می‌شود، باعث می‌شود شفت از حالت چهارگوش کامل خارج نشود و در نتیجه موجب افزایش طول عمر دستگیره گردد. چرخ دنده فلزی که در انتهای شفت قرار می‌گیرد باعث حرکت روان تر دستگیره شده و اهرم دستگیره در هنگام باز و بسته شدن در حالت ۹۰ درجه قرار می‌گیرد. در دستگیره‌های پلاستیکی مناسب جهت بالا بردن مقاوت آن‌ها در قسمت اهرم در داخل آن‌ها فلز به کار می‌رود که در غیر اینصورت باعث شکست دستگیره از این ناحیه می‌گردد.
برای تعویض دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز نیاز به حضور تعمیرکار پنجره های دوجداره می باشد. در پنجره های دوجداره الومینیومی نیز همین مشکلات مشاهده میشود و نکته ای که باید به ان توجه داشت این است که تمامی قطعات و یراق الات به کار رفته در پنجره های دوجداره قابل تعمیر و تعویض می باشند و در فصل سرما برای عایق بندی و درزبندی اصولی برای جلوگیری از هدر رفت انرژی و تنظیم دمای منزل نیاز است تا علاوه بر رگلاژ کامل تمامی قطعات در صورت ایراد، تعویض یا تعمیر شوند.